Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 

praktikák

 Fehérfogak : 

A jó öreg szódabikarbóna

Keverj össze szódabikarbónát annyi hidrogén-peroxiddal, hogy fogkrém sűrűségű masszát kapj. Ezzel alaposan súrold meg az elszíneződött területet, vigyázva, hogy az ínyedet ne dörzsölje ki. Ne használj túl sok peroxidot, mivel az könnyen kimarhatja a szádat. Ha idegenkedsz tőle, akkor magában is használhatod a szódabikarbónát. 

 vo-2011-02-21_220142-wight_light_10_1_c.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pattanásos bőr:

1.Használj zsírtalanító pakolást!

Az agyag- és iszappakolások csökkentik a bőr zsírosságát. Saját magad is elkészítheted, bioboltokban általában kapható agyag, illetve iszap. Adj egy evőkanálnyi teafőzetet valamelyik fent említett gyógynövényből, majd keverd simára. Adhatsz hozzá frissítő citromolajat is. Tedd fel a pakolást - a szemkörnyéket hagyd ki -, dőlj hátra, és lazíts. Hagyd fent 10 percig a pakolást, majd alaposan öblítsd le.

A tojásfehérjéből készült pakolás erősíti a bőrt, és gátolja a zsírosodást.
Adj egy teáskanálnyi mézet egy tojásfehérjéhez, és alaposan keverd össze. Elegendő mennyiségű zabliszt hozzáadásával keverj krémet belőle. Vidd fel az arcra, majd tíz perc múlva mosd le.

A mangó kitűnően használható tisztító, szárító, tonizáló pakolásként. Hámozz meg egy gyümölcsöt, villával pépesítsd, majd masszírozd a bőrbe, hagyd fent néhány percig, majd mosd le.

Egy másik zsírtalanító pakoláshoz citromlére, összehúzó hatású gyógynövényekre és almára van szükség. Hámozz meg egy almát, párold meg, majd pépesítsd. Adj hozzá egy teáskanál citromlevet és egy teáskanálnyi zsályát, levendulát vagy mentát. Kend az arcodra, hagyd fent öt percig, majd meleg vízzel öblítsd le.

 

2.Készíts arctonikot!

A borsmenta, a cickafark és a zsálya összehúzó hatásúak. Házi készítésű arctonikhoz tegyél egy evőkanálnyit valamelyik gyógynövényből egy csészébe, majd önts rá forró vizet. Áztasd 30 percig, szűrd le, és vattapamaccsal töröld át vele a már megtisztított arcot. Az érzékeny, zsíros bőrnek sok esetben jobban esik, mint az erős fertőtlenítő hatású tonikok.

A mentafélék családjába tartozó izsópból is kitűnő gyógynövényes tonik készíthető. Tegyél egy evőkanál izsópot két és fél deci vízhez. Lassú tűzön melegítsd 10 percig, majd szűrd le. Hagyd kihűlni, szűrd le, majd ezt használd a fenti módon.

 


Zsírapasztó sportok őszre: 

a nem csupán a bikiniszezonban érezted fontosnak, hogy formás legyen az alakod, hanem a nyár elmúltával is szeretnéd megőrizni feszes idomaidat, figyelmedbe ajánlunk néhány remek sportot.

 
 
 
 

 

A futás, a nordic walking vagy a zumba mind remek választás lehet számodra az őszi hónapokban.

Zsírapasztó sportok őszre

Ehhez azonban az kell, hogy az adott mozgásformát legalább fél órán át végezd. Ennyi idő szükséges ugyanis ahhoz, hogy energiaszükséglet pótlása érdekében tested a zsírsejtekhez nyúljon.Ha nem izmosodni akarsz, inkább a karcsúsodás a cél, elsősorban kardiómozgásokat érdemes választanod. Ezeknek a sportoknak a lényege, hogy rövid idő alatt megemelik a pulzusszámodat, tested felhevül, anyagcseréd felpörög, és beindulnak a zsírégető folyamatok.

Válassz közülük!

Lapozd át az alábbi galériát, és válogass kedvedre a zsírégető sportok közül. Ha színesíteni szeretnéd az edzésprogramot, érdemes több mozgásformát is aktívan űznöd - hiszen kicsit mindegyik másként hat a testre.

 
 
A 8 legjobb zsírégető sport őszre
A 8 legjobb zsírégető sport őszre
 
 
 
 
Zsírapasztó mozgásformák 2012-re15 extra hatékony zsírégető mozgásformaKépeken 9 zörgőcsontú hírességA 8 legerősebb fogyasztó akupresszúrás pont 8 durva anyagcsere-lassító táplálék, ami elrontja a fogyókúrádatÍme, a legerősebb konyhai zsírégetők!8 bevált úszógumigyilkos hasi zsírpárna ellenExtra hatékony béltisztító táplálékokA legveszélyesebb fogyókúrás tévhitekA legjobb őszi salaktalanítók

Az étrendre is figyelj!

Bár a kinti hőmérséklet csökkenésével egyre kevesebb friss gyümölcsöt, zöldséget lehet kapni, azért az őszi hónapokban még feltöltheted vitaminraktáraidat szilvával, szőlővel, almával.

 

Ügyelj a magas rostbevitelre, csökkentsd a vörös húsok fogyasztását, mellőzd a zsíros vagy túlságosan olajos ételeket. És továbbra is fogyassz sok folyadékot - elsősorban víz formájában.

 

 
 

 

Képgaléria


Utolsó kép


Facebook

Elérhetőség

Levelezőlista



Archívum

Naptár
<< Szeptember >>
<< 2019 >>
Ke Sze Csü Szo Va
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Statisztika

Online: 1
Összes: 60279
Hónap: 862
Nap: 24